Salarisadministraties
Naast de boekhouding en belastingadvies verzorgt Mizan ook de salarisadministratie van zijn cliënten. Voor het voeren van de salarisadministratie maakt Mizan gebruik van het professionele salarisadministratieprogramma Loon.
Persoonlijk advies
Altijd met dezelfde contactpersoon.
Direct contact
Bel ons rechtstreeks op.
Begeleiding op maat
Wij kijken naar een passend advies.
Deskundigheid
Het voeren van uw salarisadministratie vereist deskundigheid. Met het uitbesteden van uw salarisadministratie aan Mizan wordt u in ieder geval ondersteund in het voeren van een correcte salarisadministratie. Het gaat bij salarisadministratie niet alleen om het uiteindelijke loonstrookje voor de werknemer. Indien u uw salarisadministratie uitbesteed scheelt dit niet alleen tijd, maar ook het risico dat u achteraf voor verassingen komt te staan. Of het nu gaat om een kleine B.V. met één werknemer of een grote organisatie met honderden werknemers, Mizan BV draagt zorg voor een tijdige en correcte salarisspecificatie.
Naast de maandelijkse “salarisproductie” worden uiteraard ook de diverse maandelijkse overzichten vervaardigd, zoals de aangifte loonbelasting en de loonjournaalposten. Tevens kunnen wij u adviseren op het gebied van salaris- en personeelsadministratie.
Over Mizan B.V.
Mizan is een administratie en belastingadvieskantoor met een eigen perspectief binnen de boekhoudkundige en fiscale dienstverlening. Het kantoor richt zich voornamelijk op het midden- en kleinbedrijven. Naast de reguliere administratieve en fiscale werkzaamheden legt Mizan de nadruk op financieel en bedrijfseconomisch gebied. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, dat spreekt uiteraard voor zich. Mizan heeft een sterke binding met haar cliënten en treedt veelal op als vaste bedrijfs- en/of belastingadviseur. In samenwerking met haar cliënten is Mizan actief bezig met het zoeken naar de meest efficiënte werkwijze. Actief zijn op fiscaal, financieel en bedrijfseconomisch gebied is voor Mizan een wezenlijk aspect binnen onze dienstverlening.